Politica de Retur
📦 Politica de Retur – Adaline Store Online
INFORMAȚII GENERALE
Produsele achiziționate de pe adaline.ro pot fi returnate fără a invoca un motiv, conform legislației în vigoare (OUG 34/2014), în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului.
Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!Produsele returnate trebuie să fie în stare perfectă: neutilizate, fără urme de purtare, zgarieturi sau modificări. Acestea trebuie ambalate în ambalajul original (cutie sau pungă).
Nu se acceptă returul produselor care prezintă deteriorări, ciobiri, lovituri, semne de uzură sau intervenții fizice. În aceste cazuri, produsele vor fi returnate clientului pe cheltuiala acestuia.
Produsele livrate greșit, cu defect de fabricație sau avariate vor fi înlocuite sau rambursate fără costuri pentru client.
❗ Cheltuieli și responsabilitate
Returul produselor se face pe cheltuiala clientului. Adaline Store Online nu oferă servicii de curier pentru retur. Clientul este responsabil să trimită produsul printr-o firmă de curierat rapid.
📨 Cum faci returul?
Completează formularul de retur: Descarcă formularul aici (Word) sau PDF
Trimite formularul completat pe e-mail la:
✉️ office@adaline.roAmbalează produsele corespunzător.
Trimite coletul la următoarea adresă:
ADALINE STORE ONLINE SRL
Sat Cămuiești, Comuna Glogova
Strada Prunului nr. 89, Camera 1
Județul Gorj, România
💸 Rambursare
Contravaloarea produselor va fi returnată în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea coletului.
Rambursarea se face:
în contul bancar (IBAN) furnizat de client
sau pe același card, dacă plata a fost făcută onlineFormular_Retur_Adaline_Store_Online